Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Ja jälleen.....
Heippa,
Mulla on meneillään viimenen sytokuuri ja ilmeisesti sulkuleikkaus on lokakuun puolivälin tienoilla.!!!
Onko kukaan muu huomannut sellaista asiaa,että varsinaista nälän tunnetta ei enää tule?
Minä olen ollut ihan ihmeissäni kun olen välillä saattanut mennä koko päivän syömättä ja sitten illan tullen tajuan , etten ole syönyt mitään!Toki koitan aina muistaa syödä mutta todellakin: näläntunnetta ei tule.
Paino on pysynyt samoissa lukemissa syöpäleikkauksen jälkeen ja mulle sanottiinkin, ettei paino saisi ainakaan laskea.
Onko teillä, jotka olette jo käyneet läpi avanteen sulun,paino pysynyt ennallaan vai laskenut/noussut?
Onko kukaan epätoivon hetkellä jättänyt kiinteän ruoan pois ja ollut liemiruualla, vaikuttaako se mitenkään suolentoimintaan?
Kaikkia tällaisia "hassuja" asioita sitä tulee miettineeksi kun koittaan valmistautua siihen tulevaan leikkaukseen.
tekuin
vapaa pudotus
- Pinna kiristyy......Keeko
- Re: Pinna kiristyy......Tigerlily
- TerveisiäKeeko
- Täällä jälleenKeeko
- Omat kokemukseniMabu
- Terveisiä...Keeko
- Re: Terveisiä...Tigerlily
- Re: Terveisiä...Mabu
- Re: Terveisiä...vapaa pudotus
- Re: Terveisiä...Tigerlily