Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Onko jo kokemuksia virushoidosta?

Hei

Minä kävin reilut vuosi sitten virushoidoissa keuhkosyövän vuoksi. Tuloksena oli parannusta joiltain osin, mutta ei niin paljoa kuin olisi voinut odottaa. Olen kuitenkin mielissäni, että tuli sekin kokeiltua, ettei tarvitse jälkeenpäin jossitella. Minäkään en ole vielä valmis odottelemaan sängyn reunalla palliatiivisia toimenpiteitä. Itse virushoito oli aika iisibiisijuttu. Päivällä viruksia, yön yli klinikalla täysihoidossa ja aamulla kotiin. Flunssainen ja kuumeinen olo oli pari päivää, muuten ei juurikaan mitään. En kadu edes sitä rahamenoa enkä matkustamista.

Sytoja olen minäkin saanut vissiin koko repertuaarin ja olen nyt hoitotauolla. Toivottavasti tämänkin jälkeen olisi edes jotain. Sivuvaikutuksista huolimatta se pienikin toivonkipinä pitää mielen/kunnon parempana. Hinta oli tietysti se tämän hoidon huonoin puoli eikä ainakaan meidän kunnassa annettu maksusitoumuksia (aika harvassa kuulemma saa). Sitten kun he alkavat lääketutkmukset, niin voi päästä maksutta mukaan tutkimusohjelmaan, mutta silloin kun itse olin hoidoissa, kerrottiin, että alkavat aikaisintaan alkusyksystä tänä vuonna.

Kyllä minä hoitoja olen saanut ihan kiitettävästi julkisella puolella, mutta kun tämä leviää ja leviää, niin ei ihmeitä ole odotettavissa. Lääkärille ei "uskalla" kaikista sivuvaikutuksista puhuakaan, ettei luokittele vielä toivottomaksi tapaukseksi. Mikä tahansa hoito kelpaa, kunhan sillä saisi lisäaikaa.

Hyvää kesää sinulle.
agata | 17.5.2011 klo 09:45:18