Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Onko jo kokemuksia virushoidosta?
Hei Tapzu, minulla ei kokemusta virushoidosta, mutta en tiedä oletko huomannut jutun rintasyöpälehdessä ( Rinnakkain 1/2011).Sen mukaan tulokset virus CGTG-102:lla ovat lupaavia.Parasta tulosta saatu juuri rintasyöpäpotilailla, mutta muillakin levinyttä syöpää sairastavilla, joilla perinteiset hoidot ei enää ole tuottanut tulosta.Suomessa hoidettu n.200 ja maailmalla n.2000 potilasta.76% potilaista katsottiin hyötyneen hoidosta tällä viruksella.Hyödyksi katsotaan kasvaimen pienentymisen,etenemisen pysähtyminen ja merkkiaineen lasku.Tämä tutkimus on julkaistu jossain syöpätutkimuksen alan julkaisussa.Oncos Therapeutics (en tiedä mikätoi on) sai nyt kuitenkin rahoituksen että pystyy aloittamaan kliinisen lääketutkimuksen CGTG102:lla.Myyntilupa tulee vasta n.2018v. Mutta sinullahan voisi olla mahdollisuus päästä tuohon lääkekokeiluun, silloinhan se olisi ilmaista sinulle! Kannattaa ottaa selvää ja kerro mitä sait selville. Minä ainakin olen sitä mieltä että meillä on vain yksi elämä ja olen varma että lapsesikin haluavat ennemmin pitää sinut kuin rahasi, itsekkin näitä asioita pohtineena. Toivottavasti tästä oli apua, kiinostaisi itsekkin nämä asiat ja mistä saa tietoa...- Re: Onko jo kokemuksia virushoidosta?riitta47