Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Oksaliplatina, kokemuksia ???
Olen jo odottanut,jotta eikö kellään muulla ole näitä tunnottomuusoireita.Minä sain 10 kertaa ja silloin mulla oli käsissä ja jaloissa jonkin verran tunnottomuutta ja lääkäri sanoi että jos seuraavalla kerralla oireet jatkuvat oksaaliplatina jätetään pois,niin tehtiin ja mun omahoitajani sanoi että olet hyvin kestänyt monilla muilla on jo 6-7 kerran jouduttu lopettamaan.Tämä syto kun on sellainen että oireet pahenee 6-8 viikkoa hoidon loppumisesta.Niin minulle kävi.Sain viimeisen kerran tuota ainetta huhtikuun lopulla.Nytodottelen että oireet pikkuhiljaa helpottaisivat.Kirurgi sano mullekun menin hänen vastaanotolleen,että on se ihmmeellistä kun suurin osa tulee hoidoista heillä ei ole mitään oireita ja sitten jotkut ovat ihan onnettomia. Silloin eneimmäisen kerran ajattelin miksi juuri minä. Masennusoireita ei mulla kyllä ole,optimisesti odottelen oloni paranemista,hidasta se kuulemani mukaan on.Vointeja kaikille.- Oksaliplatina, kokemuksia ???Tigerlily
- Re: Oksaliplatina, kokemuksia ???nyppy
- Re: Oksaliplatina, kokemuksia ???Tigerlily
- Re: Oksaliplatina, kokemuksia ???oksaliplatinan haitat
- Re: Oksaliplatina, kokemuksia ???jaa mullako
- Re: Oksaliplatina, kokemuksia ???paukkuliina
- Re: Oksaliplatina, kokemuksia ???Saniainen