Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Oksaliplatina, kokemuksia ???

Kyselin itsekin tätä tuossa aiemmissa viestiketjuissa. Mulla kuuri kesti 6 kertaa, joiden aikana paimpia olivat kylmäoireet.
Nyt keväällä lopetetun hoidon jälkeen on vieläkin sormissa, kämmenissä ja jalkapohjissa tunnottomuutta ja pientä pistelyä. Joskus on hankalaa laittaa nappeja kiinni ja esim. purkkapussista ei pysty oikein tuntemaan, montako siinä on kädessä, ellei näe. Ja samoin näppäilyvirheet tietsikassa, kännyssä ym.
Toivotaan että oireet häviää.
Mulla vähennettiin ainetta viidennellä ja kuudennella kerralla.
Meen ensi maanantaina kontrollikäynnille lääkäriin, kun kävin just aamulla ultrassa. Multa leikattiin kokonaan peräsuolisyöpä vuosi sitten. Sain siihen kemosädehoidot ja tuon oksali-jutun Xelodan kera. Ultrassa näkyi kuulemma "jotain" maksassa, mutta ei mitään hälyttävää.
Kiva vain kun sai taas viikonlopuksi vakavaa mietittävää, kun tämän ei pitänyt levitä tästä mihinkään. Luulen sen "jonkin" olevan esim. varjostuma vatsan leikkausarvesta, toivottavasti.
tapzu | 24.8.2007 klo 10:38:17