Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Oksaliplatina, kokemuksia ???

Heippa taas!

Olen ollut hoitotauolla 5 kuukautta ja viime viikolla aloitettiin hoidot samoilla coctaileilla kuin viime keväänä, siis Oksaliplatina ja fluorasiili, siis joka toinen viikko kahtena päivänä , ekana noin 5 tuntia ja toisena päivänä lyhempi puolentoista tunnin tiputus.
Tt- kuvauksessa ilmeni maksassa muutokset kasvaneet ja uutena muutoksena munasarjoista löytyi 8x6.5cm muutos.
En osannut kysellä lääkäriltä mitään, täytyy valmistautua ensikerralla paremmin, nyt kaikki tuli niin yllättäen. kun olen voinut mielesetäni hyvin. Yleiskuntoni on parantunut, kävin lokakuussa Espanjassa, saatoin nauttia aurinkosta ja kävin välimeressä kastautumassa, vaikka vähän Oksaliplatinan aiheuttama kylmänarkuus vaivasi.
Nyt pitäis jostain saada voimia, kun ystävätkin vähenee ympäriltä, tuntuu siltä kuin pelkäisivät kuulla mitä mulle kuuluu, vaikken kerrokaan tilanteestani ennenkuin sitä multa kysytään.

Hyvää syksyä kaikille!
mimmu45 | 17.11.2012 klo 11:34:52