Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Myelooma ja kantasoluhoito
Hei Janeth!Minulla on myelooma ja olen ollut kantasoluhoidossa. Minulta kerättiin kantasolut maaliskuun 1 pvä. ja ne palautettiin toukokuun 19 pvä. eli noin kolme kuukautta sitten. Olin Meilahdessa neljä päivää ja sitten minut siirrettiin ambulansilla minua hoitavaan keskussairaalaan. Keskussairaalassa olin reilut kaksi viikkoa eli yhteensä meni sairaalassa eristyksissä vajaat 3 viikkoa.
Siirron jälkeen olo oli aika heikko, kun ei oikein meinannut mikään kestää sisällä, mutta itse palautus ei ollut kummoinenkaan toimenpide, ruutalla vain solut katetriin. Mutta sitten kun alkoi ruoka pysymään sisällä olo korjaantui, mutta väkisin syömistä oli kun mikään ei maistunut miltään ja suukin tuli kipeäksi.
Nyt olen ollut jo 2 1/2 kuukautta kotona, olo oli alkuun aika heikko mutta kummasti se on vaan petraantunut. Ja minulla ainankin tarttuu kaikki taudit kun ei ole vastustuskykyä, on ollut mm.yskä, silmätulehdus, hiivasienitulehdus ja parhaillaan poden vyöruusua.
Niin olen minäkin päättänyt että tästä selviän ja periksi en anna!
Toivon sinulle voimia ja jaksamista tulevaan, kyllä kaikki hyvin menee kun olet luotettavissa käsissä! t. Maarit
- Re: Myelooma ja kantasoluhoitomaarit49
- Re: Myelooma ja kantasoluhoitoHaapapuu
- Re: Myelooma ja kantasoluhoitoToiveikas62
- Re: Myelooma ja kantasoluhoitomaarit49