Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Myelooma ja kantasoluhoito
Hei vaan Janeth! Minulle tehtiin kantasolusiirto omilla soluilla 2005 syksyllä. Solut oli kerätty viikkoa aikaisemmin. Siirto meni ihan ok. Olo alkoi huonontua noin neljä päivää siirrosta. Tuli kuume ja pahoinvointi ja olin tosi huonossa kunnossa. Joka paikkaan koski ja väsymys valtasi entistä enemmän. Kun sairaalassa alkoi kolmasviikko, sain jotain kortisonipohjaista tiputuksena ja se auttoi alkuun. Ruoka alkoi pysyä sisällä (se mitä nyt ikinä pystyi syömään) lämpö laskea ja olo korjaantua. Pääsin kotiin kolmannenviikon lopulla, erittäin voipuneena. Kotona toipuminen sitten nopeutui. Vältin ihan kaikkia ihmisjoukkoja ja meille sai tulla vai lähimmät ja hekin terveenä. Siitä se sitten lähti parempaan. Jokainen kokee tosin kaikki hoidot omalla tavallaan ja ei ole olemassa samanlaisia juttuja. Vähän suuntaa antavia vaan. Tuo on hyvä tuo kaikesta selviytyminen, niin pitääkin, positiivisuus kantaa. Peruukin otin ihan huumorilla. nyt tukka on entistä ehompi ja pitempi. Ja olen useammin menettänyt omat hiukset, arkistosta löytyy kertomuksiani.Terveisin Selina
- Re: Myelooma ja kantasoluhoitomaarit49
- Myelooma ja kantasoluhoitoSelina
- Re: Myelooma ja kantasoluhoitoHaapapuu
- Re: Myelooma ja kantasoluhoitoToiveikas62
- Re: Myelooma ja kantasoluhoitomaarit49