Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Tervehdys

Hienoa että sinulla onnistui tuo sulku.Kuulemma jos kauemmin on niin onnistuu paremmin?Kiinnikkeet ovat pehmenneet avanteen kohdalla.(Näin tuumas lääkäri minulle)Minulla taas tuo tulehdus aiheutti takapakkia sen verran että tänään loppui antibioottien syöminen(koputusta taas puuhun eli päähän).
Vatsa saatu sekaisin noista lääkkeistä...En muuta syytä voisanoa kun on mennyt löysempään suuntaan.Fisteli parantunut hyvin ja huomenna poistetaan tikit.Suoli siis parantaa itse itsensä...
Vessassa olen saanut käydä nyt parina päivänä enemmän mutta ilmeisesti mitään muuta syytä ei ole kuin tuo lääkekuuri..>Kuusi pilleriä päivässä pitää vatsan löysänä:)
särkylääkkeen syönti vähenee tänään alle puoleen kun ei pahemmin enään ole mitään kiputuntemuksia....
Olo on hieman outo vielä mutta eiköhän se parane tässä kun pääsee liikkeelle enemmän.
terveisiä kaikille muille tämän palstan kirjoittajille.
Keeko | 2.8.2007 klo 12:15:44