Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

terveehdys Tiikeri

Elikkä kun avanne oli suljettu niin se tavallaan aukesi kun märkä teki ns fistelin elikkä avasi myös suolen seinämän ja sitä kautta tuli ulostetta myös,mutta pienemmissä määrin.Ensimmäinen päivä kylläkin jolloin suoli päästi n. 30% ulosteesta avannereiän kautta.
Pidätys sujuu jo eritäinkin hyvin ja tällä hetkellä tänään(31.07) olen käynyt kerran WC:n saloja tutkimassa.Eilen oli useampi mutta tuntui kuin olis ollut joku muu syy(ripulin alku) nyt vatsa taas on OK.
Jälkitarkastuksessa minulle ei tehty huuhtelua,vaan tutkittiin tuo suoli ilman sitä; kuitenkin lääkärin mukaan peräsuolen kautta hän olisi pystynyt tulemaan avannepussiin saakka jos olis halunut.Ilmeisesti tilapäinen avanne ei ole kokonaan suljettu elikkä toistakin kautta sinne voi päästä.?
Nyt olen jo toipunut tuosta(koputtaa puuta)tulehduksesta ja huomenna viimeinen antibioottipäivä.
Pyörälenkillä kävin jo kaksi kertaa(lyhyitä). Ensimmäinen lenkki sai aikaan sen että olin aivan kanttuvei lopun päivää.Kunto on rapistunut TAAS.
Elikkä nyt on kuntoa yritettävä kerätä jotta jaksaa töissä kun sen aika koittaa...Lomani siirtyi nyt niin että pidän syyskuussa kolme viikkoa ja säästän talveksi viikon lisää.Elikkä luvassa on minulla kunnon toipuminen tästä.
Terveisiä palstan muillekin jäsenille.(tuntuu että miehet ovat vähemmistönä).
Eikun menoks................:)
Keeko | 31.7.2007 klo 12:03:16