Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Keuhkosy�p�
JATKOA EDELLISEEN!Eivät voi minun mielestä,mitään ennustetta antaa taudin kulusta,minun äidillekkin sanottiin,että tällä hetkellä ei veressä näy mitään,siitähän nyt kaikki riippuu,että onko lähtenyt vereen vielä mitään soluja,mitkä ilmestyisi etäispesäkkeenä jossain muualla,eli pakko vain ristiä kätensä ja toivoa,että kaikki menee hyvin.Sen vaan tiädän kun kysellyt asioista,että leikkaus on se paras hoito.Ymmärrämme sinua täysin epätietoisuus on kauheinta,jos ei ensi viikon alusta kuulu mitään,niin ota taas yhteyttä uudestaan sairaalaan.En tiädä mitä, se sekalainen on,mutta tietäisikö syöpäpuhelimessa jotain asiasta.Voisin antaa sinulle oman nettiosoitteen,jossa voisimme kirjoitella tarkemmin.Mutta vaihdan sen ensi viikon jälkeen,jos haluat voimme kirjoitella myös yksityisesti.Äitini ei osaa käyttää sähköpostia,mutta minä sihteerinä haluaisi,keskustella kanssasi.Kirjoittelemme mielellään kanssasi!Olemme muuten menossa,ensi viikon jälkeen käymään yksityisellä syöpälääkärillä,koska minä haluan vielä tietoa.Kyllä te parannutte kumpikin!
- KeuhkosyöpäAntje
- Re: Keuhkosyöpäniki
- Re: Keuhkosy�p�Antje
- Re: Keuhkosy�p�niki