Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Keuhkosy�p�

Onneksi olkoon! Hyvä ettei mitään löytynyt.

Kiitos välittämisestä.

Minä tiedän omasta kasvaimestani vain sen, että se oli keuhkon ylälohkossa solisluun alla. Se ei ollut suuri (2,8 cm). Ensin sitä sanottiin tihentymäksi, sitten fläkiksi ja sitten pieneksi tuumoriksi. Kun heräsin leikkauksesta, oli melkoinen yllätys, että haava ulottuu melkein rintalastasta selkärankaan ja kokonainen ylälohko oli poistettu. Leikkauksesta on vasta kuukausi ja se haava on niin kipeä, ettei vielä paljon muuta jaksa ajatella.

Kasvaimen vieressä, keuhkon sisällä oli imusolmuke, jossa oli etäispesäke, mutta keuhkon ulkopuolella imusolmukkeet oli puhtaat. Kysyin syövän tyyppiä lopputarkastuksessa, mutta minulle sanottiin vain, että näyttää olevan sekamuoto.

On hyvin vaikea esittää kysymyksiä, kun ei paljon tiedä asiasta. Tänään soitin Meilahteen, paperini löytyivät, mutta niissä ei ollut mitään uusia merkintöjä. Puhelimeen vastannut henkilö lupasi selvittää asian ja soittaa, mutta ainakaan tänään puhelua ei kuulunut.

Olen 57-vuotias nainen.

Kerro terveisiä äidillesi. Toivon hänelle kaikkea hyvää.

Antje
Antje | 8.3.2006 klo 20:01:47