Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Keuhkosy�p�
Hei!Kiitos vastauksesta.
Mulla leikattiin oikeanpuoleisesta keuhkosta ylälohko. Kaikki tapahtui hirveen nopeasti ja itse olen saanut tietoa todella vähän. Kaikilla on nykyisin niin kiire.
Kirurgin diagnosi oli: Syöpä, pahanlaatuinen, vaarallinen tauti. Sen se sanoi sängyn päästä ja meni seuralaisineen menojaan.
En tiedä, mikä on jääleike.
Minulla kasvain todettiin satunnaislöydöksensä marraskuun alussa. Sen jälkeen tuli vain kirjeitä ja puhelinkutsuja sinne ja tänne ja minusta tuntui kuin olisin ollut postipaketti.
Lopputarkastuksessa lääkäri kyseli minulta: Paljonko sinulle on kerrottu? Mitä sulle on tehty? Mikä leikattiin? Mikä se oli? Näytä haava. Näkemiin.
Samassa tilausuudessa piti kerrottaman jatkosta, mutta ei sitten kerrottukaan. Nyt odotan kirjettä keuhkosairaalaan, missä pitäisi vasta kuulla jatkosta. En tiedä koska kutsu tulee.
Hoitaja sentään antoi oppaan ja syöpäjärjestöjen yhteystiedot.
Tunnen itseni jotenkin haavoittuneeksi ja haavoitetuksi. Harkitsen hakeutumista, jonnekin mielenterveyshoitoon, mutta vielä ei ole voimia riittävästi.
Toivotan kaikkea hyvää äidillesi ja tietysti myös Sinulle!
Kerro kuulumisista.
Antje
- KeuhkosyöpäAntje
- Re: Keuhkosyöpäniki
- Re: Keuhkosy�p�Antje
- Re: Keuhkosy�p�niki