Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Keuhkosy�p�
Hei! Piti heti vastata,ota heti yhteyttä siihen sairaalaan mihin sinut on lähetetty jatkotutkimuksiin,ja kysy koska sinulle tulee aika sinne,minun äitiäni kehotettiin soittamaan sairaalaan,oma hoitava lääkäri kehotti,koska jos tulet saamaan esim: sädehoitoa,hoito pitää aloittaa 2kk.kuluessa,ja minulle sanottiin meilahdesta,että voi itsekin tiedustella ja kysellä,missä mennään!Eli äidilläni kesti noin kk.kauden ennen kuin vastaus tuli,sen takia kestää koska patologi tutkii sen kasvaimen pala palalta,ja sen jälkeen sinulle kerrotaan syövän laatu ja mitkä hoidot sen jälkeen!Tiädän tunteesi ja hätäsi,koska minä tyttärenä tunnen ääretöntä tuskaa äitini puolesta ja pelkään.Ne tutkii sen sinun näytteen ja kertoo onko pelkoa etäispesäkkeistä,mutta sinulla on vielä paljon toivoa,koska leikkaus on paras hoito.Sinä olet oikeutettu saamaan tietoa sairaudestasi ja vaadi sitä,soita nyt ensiksi sinne jatkohoitopaikkaan,ja kysy koska saat vastaan otto ajan.Hae apua mielenterveystoimistosta,tai voit soittaa syöpäsäätiön neuvonta puhelimeen.Meillä huomenna pelottava päivä kontrollipäivä.Kirjoitan miten meillä kävi!Jaksamista!- KeuhkosyöpäAntje
- Re: Keuhkosyöpäniki
- Re: Keuhkosy�p�Antje
- Re: Keuhkosy�p�niki