Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: yksin
Hei secondtime! Olen pahoillani että syöpäsi on uusiutunut! Voimia ja tsemppiä kamppailussa, selätä se jälleen! Kurja juttu lähiperheesi suhtautuminen. Itse olen huomannut että se pelko on melkoinen peikko. Törmäsin tässä itse mm. seuraavaan tilanteeseen kun olin helteellä terrassilla tapaamassa muutamaa ystävääni. Sain läheiseltä kiukkuisen puhelun, koska olin terassilla ja sairauslomalla ja käskyn, että en saa tällä paikkakunnalla näin tehdä, koska ihmiset juoruavat hänelle, toki muutakin vastaavaa puhelussa tuli ja voin sanoa, että loukkaannuin aika perusteellisesti. Sosiaalinen, normaali elämä kielletään sairauden varjolla. Vaikka tämä paikkakunta on pieni, ei kai se muille kuulu vaikka jossain käykin...eihän tämä sairaus tartu. Tuota tapaamisasiaa funtsin edelleen! Ottaisikohan paikalliset syöpäyhdistykset onkeensa? Onhan heillä tapaamisia ym. kursseja, mutta yleensä ne rajottuvat tiettyyn kaupunkiin ja supistavat osallistumista. Ne vaatisivat mielestäni hieman muodonmuutoksia, ei esim. välttämättä luentoja ym. vaan tutustumista ja keskustelua. Onhan meitä paljon. No funteeraan asiaa edelleen voisikohan siihen vaikuttaa!- yksintunteet
- Re: yksinriikka 75
- Re: yksinmelissa
- Re: melissatunteet
- Re: melissasoikku
- Re: yksininkamari
- Re: yksinmona
- Re: yksinJeri
- Re: yksinVaarain
- Re: yksineijuli