Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: yksin
Hei eijuli,olen jo kerran osallistunut tähän keskusteluun.En ole kuullut kuinka alkuperäisen keskustelun aloittajan kävi.Kirjoitin kuten nyt aikaisemmin tästä syöpää kärsivien yksinäisyydestä. Olen ollut monta vuotta suht.terve kunnes taas iski.Kun ensimmäinen kerta tuli asuin jo kauan ulkomailla. Siellä oli eräs järjestö joka tarjosi näitä ryhmiä, oli kaikenlaisia syöpiä,miehiä ja naisia, kaikenikäisiä.Sanon taas uudelleen että nämä viikotttaiset kokoukset antoivat voimaa ja mursi ihan kaikki muurit kohtalotovereiden välillä.Oli siellä mm eräs nuori ja kaunis nainen joka joutui sairastettuaan miehensä hylkäämäksi Kuten minuakin tämä ryhmä auttoi torjumaan sitä yksinäisyyttä joka on miltei aina syöpää sairastavan kohtalo.Ihmettelin kovasti kun Suomessa ei ole vastaavaa.Sinä eijuli sanoit :kuka tällaista järjestäisi.Olisipa moni tällaisesta tietoisia ja ja saisivat äänensä kuultaviksi.Itse olen joutunut lähiperheeni hylkäämäksi.Taitaa olla niin että jos itse ei ole sairastunut on vaikea suhtautua ihmiseen jolla on näin vakava tilanne.Tuskin he ihan pahaa meinaavat,se on vain joten vierasta ja ehkä peloittavaakin.Kun on kokenut saman kohtalon vaistonmaisesti ymmärtää toista.
- yksintunteet
- Re: yksinriikka 75
- Re: yksinmelissa
- Re: melissatunteet
- Re: melissasoikku
- Re: yksininkamari
- Re: yksinmona
- Re: yksinJeri
- Re: yksinVaarain
- Re: yksineijuli