Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: yksin

Hei!

Omana kokemuksena rintasyövästä ja sen mukanaan tuomasta elämänmuutosesta haluaisin todeta,että vaikka ympärillä olisi sata/tuhat ihmistä jakamassa kanssasi sairautta,viimeksi kuitenkin olet ja jäät YKSIN itsesi kanssa ja yksin omassa päässä on jaksettava tehdä työ selvitä kaikesta mitä tämä sairaus elämään tuo.

Itse olen eronnut,aikuinen lapsi ja läheiset/ystävät olleet koko ajan mukana tukena matkan varrella.Sairaus todettiin 3/07 ja vuosi sitten olin sytostaattihoidoissa.

Apua/tukea olen saanut kaikkialta..myötätuntoa..tsemppausta..kaikkea ja toki se on tuntunut hyvältä,mutta ei se pois tätä sairautta ja sen tuomaa pelkoa/epävarmuutta ole vienyt.Eli koen,että itse on vaan tehtävä kaikki se ajatustyö selvitä eteenpäin.Ja löytää itsestään ne voimavarat elää sitä omaa elämäänsä täysillä eteenpäin ja juuri sellaisena kuin se itsestä tuntuu ja itselle näyttäytyy.Sen toivoo olevan antoisaa ja tarkoituksellista,vaan aina ei ole se hyvä päivä.
Ja hyväksyä itsensä ihan yhtä arvokkaana itselleen kuin ennenkin..mukana nyt vaan sairaus,jolle ei mitään voi.

Jos jotain niin "seisomista" omilla jaloillaan;sen tämä sairaus on opettanut.Ja toivoa ei pidä hukata hetkeksikään..eikä haaveita..niitä kohti kannattaa elää koko ajan ja joku niistä voi toteutuakin..

Eli voimia jokaiselle ja jokaiseen päivään.

mona | 8.8.2008 klo 17:25:00