Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Seurannassa oleva myelooma

Hei! olet joutunut odottamaan vastausta jo tovin.Tsemppiä sinulle jaksamiseen. Itse olen kulkenut tämän myelooman kanssa noin 2,5 vuotta.Ensimmäinen vuosi kului seurannassa ja olin työelämässä mukana.Hoidot alkoivat noin 1,5 vuotta sitten ja silloin jäin sairauslomalle .Hoito suomessa on tosi korkea tasoista.olet kyllä osaavissa käsissä.Omalla kohdallani hoidot onnistuivat erinomaisesti ja sujuivat paljon ennakko-odotuksia helpommin.Tällä hetkellä käyn ainoastaan pamindroaatti tiputuksessa kerran kk. Syön kalkkia ja d-vitamiinia Särkylääkkeitä kyllä tarvin ,mutta säryt ei välttämättä johdu myeloomasta lainkaan.Epävarmuus on tietenkin rankkaa ,mutta olet kuitenkin tarkassa seurannassa jolloin hoidot voidaan aloittaa heti tarvittaessa .Oman lääkärini mukaan useimmilla sairaus todetaan vasta kun joku paikka on murtunut.ja silloin on asiat paljon huonommin.Kaunista kevättä Sinulle ja myös muille myeloomalaisille .Kirjoitelkaahan kuulumisia tänne palstoille.T :Riitukka
riitukka | 24.2.2012 klo 20:25:20