Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Seurannassa oleva myelooma

Sain syyskuussa heti diagnoosin jälkeen pneumokokkirokotteen. Hematologi kirjoitti reseptin ja rokote maksoi 34,49.Hain apteekista rokotteen ja työterveyshoitaja piikitti. Voiko siinä rokotteessa olla noin iso hintahaitari, vai johtuukohan nyt siitä, että minulla oli resepti?
Olen yrittänyt ottaa rauhallisesti, mutta mielessähän se pyörii. Varsinkin jos on ollut työssä stressaavaa, on itku herkemmässä. Silti olen todella iloinen, että olen jaksanut olla töissä saikun jälkeen. Olisi vielä aika monta vuotta pakerettavana. Olin diagnoosin aikaan viime kesänä 49 v. eli nuori tähän sairauteen.
Onneksi on iloisia asioita tulossa: mm. tyttären ensi kesän häät. Suuri toiveeni on, että saisin olla hoidoista vapaa ainakin siihen saakka ja saisin omista hiuksista nutturan. Olen syönyt D-vitamiinia joulukuun alusta saakka ja hiukset ainakin kasvaa ja ovat vahvemman tuntuiset. Voihan se raudan antaminenkin auttaa. Täytyy olla iloinen jokaisesta terveestä päivästä, vaikka aina sitä ei muistakkaan ajatella, kun tunteet vaihtelee.Kuuluu kait asiaan?
Felisa | 25.2.2012 klo 17:47:43