Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Aivokasvainten sädetys ja jälkioireet
Mulla on tälläinen G2 astrocytoma. Joka nyt oli siis muuttunut 3. Mulla ei ollut mitään oireita. Mun kuulo heikkeni toisesta korvasta ja korvalääkäri passitti mangneetti kuvaukseen "varmuuden vuoksi" kiitos hänen. Kuvauksessa todettiin tämä kasvi. Kuulo oli heikentenyt ilmeisesti vain muuten (vanhuus).Tämä uusi kasvu todettiin kontrolissa jossa olen käynyt kerran vuodessa. Sädehoito alkaa tammikuun alussa. Eli voisin sanoa, että on se kummalista kun meikäläinen terve ihminen nyt vain sairastaa syöpää.....
Vaikka en sitä vieläkään sisäistä tulee joskus heikkoja hetkiä kuten eilen illalla kun mietin nuorimman lapseni kohtaloa. Vaikka hän on jo "melkein" aikuinen (hänen omat sanansa kun keskutellaa kotiin tuloajoista) eli 16v tarvitsee hän äitiä vielä monta vuotta. No toivottavasti minä elän ne monet vuodet. Minulla on lisäksi päässä kaksi hyvänlaatuista kasvaisnta joita nyt vain seurataan. Tämä pahanlaatuinen ei pitäisi lähettää etäispesäkkeitä muualle. Näin sanoi lääkäri kun kysyin.
Huomenna on tapaaminen leikkavan lääkärin kanssa ja joku simultaatti kuvaus. Huomenna tiedän millainen se on.
Joulun odotusta kaikille.
- Re: Aivokasvainten sädetys ja jälkioireetHepsankeikka
- Re: Aivokasvainten sädetys ja jälkioireetHepsankeikka
- Re: Aivokasvainten sädetys ja jälkioireetAnni_52