Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Aivokasvainten sädetys ja jälkioireet

Moi kaikille.
täytyy nyt oikein kysellä onko teillä tälläisiä ajatuksia kun minulla. Sain eilen oikean riidan aikaan, kun minua ärsytti sellainen asia. Jos minä unohdan jotain sanoo mies heti, että kyllä sen huomaa, että sulta on leikattu se kasvi. Jos hän unohtaa samalla tavalla jotain niin hän vain toteaa, että kaikkihin joskus unohtelee. Omasta mielestäni en unohtele sen enempää kuin hänkään mutta nyt olen tullut kauhean epävarmaksi itseni suhteen. Tarkistelen asioita moneen kertaan vaikka ne olisivat ihan ok. Se minkä on todella kärsinyt minulla on tuo keskittymiskyky. Tahdon hyppiä asiasta toiseen. On vaikea lukea lehteä aamulla loppuun asti kun on niin monta muuta asiaa jotka pitäisi tehdä.....
Ehkä sitä vain on vähän yliherkkä ja yrittää todistaa itselleen ja muille, että ei tässä mitään isompia sairauksia ole todettu. Vai mitä mieltä muut ovat?

Anni_52 | 1.8.2007 klo 09:15:03