Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Aivokasvainten sädetys ja jälkioireet

Moi Anni-52,

Minulla on kesä mennyt tosi hyvin. Eläkepäätös tuli puolessatoista kuukaudessa ilman lisäselvityspyyntöjä ja olen nyt ollut heinäkuun alusta virallisesti eläkkeellä. Unentarve on yhä 10-12 tuntia päivässä, muuten olen jaksanut tehdä arkiaskareita ihan normaalisti. Viime kesään verrattuna ero on ollut todella hurja, tänä kesänä meno on ollut melkein kuin ”ennen vanhaan”, kun epilepsia ole oireillut ollenkaan.

Keskittymiskyvyssä ei minullakaan ole hurraamista ja pari viikkoa sitten olin äärettömän iloinen kun sain luettua kirjan loppuun asti ensimmäistä kertaa sädetyksen jälkeen. Muistikin palailee pätkittäin, vaikka sananselitys onkin osa päivittäistä rutiinia. PMS oireeni ovat selvästi pahentuneet ja pinnani on nykyään mikromillin mittainen kahdesti kuukaudessa, ovulaation ja kuukautisten aikaan. Voi miesparkaani!

Tukkani on kasvanut sädetysalueelle takaisin, lyhyt vielä mutta tosi tuuhea ja luonnonkihara, vaikka minulla muuten on aivan piikkisuorat hiukset. Hampaat ovat yhä rajusti kylmänarat ja yläetuhampaissa on selkeä värimuutos, joka alkaa alahampaiden yläreunan kohdalta ja jatkuu ylös ikeneen asti. Onkohan kellään muulla tullut ongelmia hampaiden kanssa?

Ihanaa kesän jatkoa kaikille!
- Hipsurouva
hipsurouva | 26.7.2007 klo 18:18:49