Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Tietoa levinneestä paksusuolen syövästä
Kiitos Artsi lohduttavasta vastauksestasi! En itse ole perillä noista Duke luokituksista paljokaan mutta näin olen asian ymmärtänyt että tästä levinneisyysluokasta mikä äidilläni on ei ole parantumisen mahdollisuutta muuta kuin ihmeen kautta. Olen kanssasi samaa mieltä siitä että meidän pitäisi ottaa päivä kerrallaan ja nauttia jokaisesta hetkestä jonka voimme viettää yhdessä. Se on vain niin vaikeaa! Tähän asti aika on ollut aika rajaton käsite ja nyt yhtäkkiä se muuttuikin kovin rajalliseksi! Paljon energiaa kuluu jossitteluun ( jos olisi mennyt lääkäriin 2 v sitten.... jos....jos.... ) ja siihen että miettii kuinka paljon aikaa on jäljellä ( sitäkään kun eivät edes lääkärit näytä tietävän niin kuinka me muut sitten? )Oli hyvä kuulla sinulta että kyseisestä lääkkeestä ei välttämättä tarvitse tulla mitään pahoja haittavaikutuksia. Näitähän äitini eniten pelkää kun kunto on huono jo hoitoa aloitaessa. Toivoin sinulle kaikkea hyvää ja olisi kiva kuulla jatkossakin miten sinulla menee.- Tietoa levinneestä paksusuolen syövästäepätietoinen ja -toivoinen
- Re: Tietoa levinneestä paksusuolen syövästäsyövästä parantunut
- Re: Tietoa levinneestä paksusuolen syövästäepätietoinen ja -toivoinen