Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Tietoa levinneestä paksusuolen syövästä
Kiitos Minna kun kerroit minulle äitisi vaiheista. Niistä sain lohtua omaan suruuni. Tulin juuri eilen kotiin viikonloppureissulta vanhempieni luota. Äidin kunto oli viikossa huonontunut jonkinverran mutta hoitajan mielestä hänen veriarvonsa ovat edelleen aika ok, tämän takia veritankkausta esim ei vielä ole edes hänelle mainittu. Hän itse pelkää että kunto on jo niin huono ettei kapesitabiini-lääkitystä uskalla aloittaa joten lääkärin kanssa konsultoidaan vielä keskiviikkona. Toivottavasti silloin saadaan hoito alkamaan ja sen jälkeen sitten elämänlaatua äidilleni. On todella raskasta katsoa hänen heikentyvän eikä itse voi tehdä mitään. Kertomuksesi siitä että äidilläsi välillä oli hyviäkin aikoja lämmittää mieltä. Tätä toivon äidilleni myös. Yritän jaksaa vaikka rankkaa tämä onkin:(- Tietoa levinneestä paksusuolen syövästäepätietoinen ja -toivoinen
- Re: Tietoa levinneestä paksusuolen syövästäsyövästä parantunut
- Re: Tietoa levinneestä paksusuolen syövästäepätietoinen ja -toivoinen