Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Aivosyöpä,minkälaiset hoidot?
Hipsurouvalle,Minä olin 31v, kun minulta löydettiin kasvain. Minkä tyyppisiä kohtauksia sinulla tulee? Onko ne lähinnä poissaolo kohtauksia vai kouristuskohtauksia eli taju lähtee myös. Itse syön trileptal merkkistä lääkettä mun poissaolo kohtauksiin, vaikuttavana aineena oskarbatsepiini, neurotolissa on karbatsepiini. Trileptal on eka lääke mitä kokeiltiin, se sopi suht hyvin paitsi mulla ei oo kovin monta mihin verrata. Abydania söin päivän, mutta puhe sammalsi ja muutenkin oli vähän "soossissa" joten unohdin ne nappulat heti. Mulla kyllä ajoittain tulee ihmeellisiä tuntemuksia, ne on kovin lieviä, mutta kuitenkin kohtauksia. Varsinkin kun oon nukkunut monta päivää vähän niin univaje aiheuttaa kohtaukset. Välillä tulee horros/nukkumis tilassa kohtauksia, jotka ovat vähän outoja. Trileptal aiheuttaa ottamisen jälkeen minulle puolen tunnin tunnin usvatilan, en tiedä onko se lääkkeen joku sivuoire vai mikä?! Välillä tässä ei tiedä mikä on "normaalia" ja mikä ei.:)
Suoritin työkokeilun 4kk, jossa testattiin haittaako leikkauksesta jääneet häiriöt mun työkykyyn. Jatkossa tuun työskentelemään osa-aikasesti. Kaiken kaikkiaan voin fyysisesti hyvin, psyykkinen puoli on ollut kyllä kovilla. On tämä elämä muuttunut sen verran vuoristoradaksi ja tieteiselokuvaksi, missä on joutunut oleen pääosassa. :)
Käytkö muuten liisankadun kokouksissa(hkissä)?
- Re: Aivosyöpä,minkälaiset hoidot?onnekas04
- Re: Aivosy�p�,mink�laiset hoidot?hipsurouva
- Re: Aivosyöpä,minkälaiset hoidot?hipsurouva
- Re: Aivosyöpä,minkälaiset hoidot?paris
- Re: Aivosyöpä,minkälaiset hoidot?hipsurouva
- Re: Aivosyöpä,minkälaiset hoidot?Jatkoaika