Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Aivosyöpä,minkälaiset hoidot?
Hei!Sairastuin elokuussa 04 aivokasvaimeen 49v. Aivokasvaimia on paljon erilaisia elikä meidän maalikkojen on niitä hyvin vaikea verrata tai kertoa kuinka tulee käymään. Itselläni on aivolymfooma joissa ei tuota luokitusta käytetä, vaan se on hyvin pahalaatuinen. Minut leikattiin ja silloin jo sanottiin mitä voi tapahtua. Leikkaus ei ollut minun kasvaimeni hoito vaan sytostaatit joita sain rankemman mukaan. Nyt hoidoista on vuosi ja olen hiljalleen toipumassa. Missä osassa aivoja kasvain sijaitsee sen mukaan ne nimetääkin ja oireet ovat hyvin erilaisia mitkä hermot sijaisevat missäkin. Hoitava lääkäri kai kuitenkin tietää parhaiten kyseisestä tapauksesta.
Tämä kasvaintyyppiu on helposti uusiva mutta lähettää harvoin etäispesäkkeitä.
Minun neuvoni on kysyä rohkeasti hoitavalta lääkäriltä kaikkea ja mennä omaisena mukaan sillä 4 korvaa kuulee aina paremmin kuin kaksi.
Päivä kerrallaan
onnekas04
- Re: Aivosyöpä,minkälaiset hoidot?onnekas04
- Re: Aivosy�p�,mink�laiset hoidot?hipsurouva
- Re: Aivosyöpä,minkälaiset hoidot?hipsurouva
- Re: Aivosyöpä,minkälaiset hoidot?hipsurouva
- Re: Aivosyöpä,minkälaiset hoidot?Jatkoaika