Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Rakkaat lähimmäisemme
Voi, kauhistus. Olen varmaan taas mokannut ties kuinka monta kertaa. Olen nimittäin useinkin sanonut tutuille tavatessa että "ai, sulla on uusi kampaus, kivannäköinen". En todellakaan tiedä, jos ovat olleet syöpähoidoissa ja ehkä onkin peruukki. Yhdellä työtoverilla ainakin oli peruukki. Onneksi ei ollut niin tuttu, että olisin sanonut mitään.Nyt täytyy kyllä oikein miettiä mitä sanoo tai sanooko mitään. Sen tiedän karvaasta kokemuksesta, että ei saa kysyä "mitäs lapsille kuuluu". Kuulemma lasten asioiden utelut ei kuulu hyviin tapoihin. Tuli ihan paha olo. Tunnen useamman joilla on tällä hetkellä syöpä. Olen varmaan kysellyt varmaan kaikenlaista kun en ole ajatellut miltä se toisesta tuntuu. Piti mennä kyläänkin tässä yhdelle naapurille, mutta mietinpä vielä uskallanko. Toiselta kysyin, että eikös ripset olekaan lähteneet, kun pyysi tuomaan ripsiväriä. Kun luin tämän viestiketjun niin heti soitin ja pyysin anteeksi tökeryyttäni. Kyllä nyt harmittaa.
- Rakkaat lähimmäisemmePäiväranta
- Re: Rakkaat lähimmäisemmeKarhutar
- Re: Rakkaat lähimmäisemmeminmaija
- Re: Rakkaat lähimmäisemmepistaasi
- Re: Rakkaat lähimmäisemmeNassu
- Re: Rakkaat lähimmäisemmeVaarain
- Re: Rakkaat lähimmäisemmepistaasi
- Re: Rakkaat lähimmäisemmePäiväranta
- Re: Rakkaat lähimmäisemmePäiväranta
- Re: Rakkaat lähimmäisemmeTuikku68