Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Rakkaat lähimmäisemme
Hei Nassu! Ei hätää, jos sanot sanasi vilpittömästi. Joskus itse pillahdan itkuun oli sanat sanottu hyvällä tai huonolla ajatuksella. Mutta just eilen soitti yks vanha tuttu joka sanoi ettei ole voinut soittaa aikaisemmin (rintasyöpäni diagnosoitiin 9/07), koska hänen toinen ystävänsä kuoli syksyllä rintasyöpään. Ensin ajattelin että mitä ihmettä. Mutta ihan hyvä että ei soittanut silloin syksyllä. olisin masentunut uutiseta täysin. Minäkin tunsin nimeltä tämän menehtyneen henkilön. Nyt jaksoin jo puhua ystäväni kanssa ja sovittiin treffeistäkin.Minä puolestani pidän siitä että tutut kyselee mun kuulumisia. Koska kyllä sen nopeasti kuulee onko he aidosti kiinnostuneita siitä mitä mulle kuuluu. Ja on hyvä saada jutella. Ja kun juttelee syöpäjutut "alta pois" niin sitten voikin jo rennommin jutustaa muuta asiaa. :-)
EN tiennytkään, ettei saa kysellä "mitä lapsille kuuluu". No, mulle lapset on hyvin tärkeät, joten mun mukuloiden kuulumista saa kysellä. :-) TOisaalta anoppi ei voi sitää naapuriaan, joka kyselee kuulumisia. Mutta meitä on niin monenlaisia.
t. Wenla
- Rakkaat lähimmäisemmePäiväranta
- Re: Rakkaat lähimmäisemmeKarhutar
- Re: Rakkaat lähimmäisemmeminmaija
- Re: Rakkaat lähimmäisemmepistaasi
- Re: Rakkaat lähimmäisemmeWenla
- Re: Rakkaat lähimmäisemmeVaarain
- Re: Rakkaat lähimmäisemmepistaasi
- Re: Rakkaat lähimmäisemmePäiväranta
- Re: Rakkaat lähimmäisemmePäiväranta