Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Rakkaat lähimmäisemme
Heips!Minulla ystävät ja kaverit ovat olleet kyllä kovin sympaattisia, kun olen kertonut heille mahdollisesta munuaissyövästäni. Olen saanut pääasiassa lohduttavia ja hyvin myötäeläviä viestejä.
Noh, joukkoon mahtuu yksi poikkeus, oma sukulainen, jonka ensimmäinen kommentti oli, minähän sanoin, että sulla on jotain vikaa munuaisissa. Ja ettei itku ja murehtiminen auta asiaa, kun hänkin on kokenut rintasyöpätutkimuksen (syöpää ei hänellä ollut). Lisäkisi hän totesi, että nythän ainakin tiedetään ettei kipusi johdu luulosairaudesta. Myöhemmin kertoessani, että kasvaimeni on koteloitunut ja että joudun leikkaukseen, hän totesi, että niinhän minä sanoin, että se on varmaan koteloitunut ja jos kasvaimesi olisi todella paha, olisit päässyt leikkaukseen samana päivänä kun se löydettiin. Ja sitten hän totesi, että kyllähän hänkin on ollut vaikka missä leikkauksissa mm. napatyräleikkauksessa ja tietää, että se on todella kamalaa, mutta kyllä siitä selviää. Voi vitsi, olen ajatellut mielessäni. Olenhan itsekkin ollut keisarinleikkauksessa, napatyräleikkauksessa ja umpisuolenleikkauksessa, mutta tämä on sentään syöpä! Noh, kaikki eivät osaa näissä asioissa myötäelää.
Kiitos kuitenkin kaikille rakkaille ja ystäville tuesta ja ymmärtämisestä!
- Rakkaat lähimmäisemmePäiväranta
- Re: Rakkaat lähimmäisemmeKarhutar
- Re: Rakkaat lähimmäisemmeminmaija
- Re: Rakkaat lähimmäisemmepistaasi
- Re: Rakkaat lähimmäisemmeVaarain
- Re: Rakkaat lähimmäisemmepistaasi
- Re: Rakkaat lähimmäisemmePäiväranta
- Re: Rakkaat lähimmäisemmePäiväranta
- Re: Rakkaat lähimmäisemmeTuikku68