Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Myelooma uusi!!???? :(

Tervehdys Selina,

Hienoa lukeaviestejäsi, jotka ovat niin täynnä uskoa ja positiivisuut-ta, siitä huolimatta että elät melko hankalia vaiheita sairautesi kanssa.
Lääkäri selvitti minulle aikoinaan, ettei kantasolusiirrolla voida po-tilasta parantaa, mutta saavutetaan pitempi oireeton vaihe kuin lääkityksellä. Hän ei kertonut mitään tuosta 20%:n mahdollisuudesta. Olisi se minulle varmaankin selvinnyt, jos olisin ollut asiasta kiin-nostunut. Olen kuitenkin jo niin vanha (72v), että kerrottiin tuollai-sen hoidon olevan niin rankka, että tällainen ukkeli hajoaisi atomeik-si.
Olin kolme kuukautta "lääkevapaall" ja nyt aivan muissa yhteyksissä terveyskeskuslääkäri totesi taudin hyökänneen oikein kunnolla. Saa nyt sitten nähdä kuinka asian tila on, kun käyn Peijaksessa lääkärin puheilla tulevana maanantaina. Ennen lääkepaussia M-komponetti oli 3,1
mikä oli aika hieno lukema, kun se lääkityksen alkaessa oli 54.6 (10/2008)

Yritän ajatella asioita samalla positiivisuudella kuin Sinä, toivon että onnistuisin siinä.

Ystävällisesti
"quisto2008"
quisto2008 | 23.11.2010 klo 13:09:43