Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Myelooma uusi!!???? :(

Moi
Kaikki myeloomalaiset,en ole kirjoittanut pitkään aikaan,mutta täällä menee ihan ok.Vuoden olen käyttänyt Revlimid lääkettä ja se tehoo,ainoo mikä siinä on on ne sivuvaikutukset,olen myäs taistellut diabeteksen kanssa,joudun pistämään insuliinia,ja vielä on "hätä riusku"meni nimittäin kortisoonin ansiosta kroppa happamis tilaan sokeri arvot oli 42,niin kroppa ja pää ihan sekaisin ja jouduin ambulanssilla sairaalaan.
Ikävä kuulla Selina että sulla on ongelmia,mutta kaikki on voitettavissa kovalla tsempillä,eihän tän diagnoosin jälkeen tervettä pivää ole näkynyt välillä paremmin ja välillä huonommin,pään kanssakin on tekemistä että selvii tästä.Minulle ehdotti lääkäri mielialalääkettä niin että olisi vähän tasasempaa.Miten teille muille?Lääkettä mitä ehdottiin oli cipralex onko jollekin tuttu?En ole ikinä syönyt mielialalääkkeitä,joskus opamoxia satunnaisesti kun hermot ovat tiukolla.
Olen ilmoittautunut Tampereelle 30.10 Myelooma päivälle,oli aika mielenkiintoiset luennoitsiat(Pekka Anttila)
Toivottavasti nähdään siellä

Syysterveiset ja lippu korkealla
2003 lähtinen taistellut tän kanssa

hifk | 1.10.2010 klo 08:27:22