Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Myelooma uusi!!???? :(

Hei! Selina

Mukava kun annoit kuulua itsestäsi. Hyvä että muut arvot ovat hyvät. Vaikutat edelleenkin positiiviselta, on varmasti perusluonteesi. Hyvä,sitä ominaisuutta ihailen ihmisissä.
Mutta, olet jo kaksi kertaa selättänyt ja kaksi ei jää kolmannetta, sanotaan.
Kun sairastuin, en tiennyt syöpäsairauksista juuri mitään,(kaiken tiedon olen ammentanut netistä.) Aloin heti ottaa selvää ja osuin tänne keskustelupalstalle. Hämmästyin miten huumorilla kirjoitetaan omasta vakavasta sairaudesta ja erityisesti Sinun kirjoitukset...olet vastannut moniin kysymyksiin. Totesin että onpa kirjailija tyyppejä, en osaisi kirjoittaa noin hyvin.
Kerroit että Sinulla on kevytketjumyelooma, kuten minullakin. Minulla on S-IgLcL-V onko Sinulla mahdollisesti sama ? En ole vielä tavannut yhtään tätä tyyppiä sairastavaa. Minulla on luustossa ja aika-ajoin jomottaa tai äkkiliikkeestä iskee "tulta". Talidomidi on ollut jo vuosi ja neljä kuukautta. Kohta on kontrolli taas...
Kuntoutuksessa sanottiin että pitää täräytellä luita...luin siitä sattumoisin netistä myös eli luu saa "elinvoimaa" jotain sinnepäin ymmärsin. Olen kyllä täräytellyt ja se on auttanut, vaikka on kielletty täräyttely. Mutta, itse sen tuntee voiko.
Onko Talidomidi Sinulla ollut lääkkeenä ?

Selina, olen hengessä mukana. Voimia Sinulle, ei anneta periksi.
tv. päivikki9

päivikki9 | 14.10.2010 klo 02:48:53