Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Myelooma
Heippa Annis! Minulla todettiin myelooma multiplex IgG 2005 keväällä, epikriisissä on tämmöinen diagnoosi. Heti samana päivänä kun luuydinkoe oli otettu ja tulokset saapuneet aloitettiin VAD-hoito.Suoneen sytostaattia ja luuta vahvistavaa lääkettä. Tiputus kesti noin 9h päivässä neljän päivän ajan. sillä saatiin arvot kohdalleen ja syksyllä 2005 oli kantasolusiirto omista soluista. Olen miettinyt tässä tuota esille tullutta M-komponenttiarvoa, mikä se on? Minulle ei ole kyseinen arvo tullut koskaan eteen. Tietääkö joku muu?Minulla seurataan eniten paraproteiinia joka hoidon alussa oli 27g/l. Hoidot itsessään on melko helppoja, mutta sopivan suonen löytyminen joskus vaikeaa ainakin minulla. Väsynyt olo tulee varmaan ja joillekin huonovointisuutta. Mutta siihen on taas muita lääkkeitä.
T: Selina
- MyeloomaSelina
- Re: Myeloomaiitsu
- Re: MyeloomaSelina
- Re: MyeloomaPeppiina
- Re: MyeloomaPeppiina