Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Myelooma
Hei!olenkin odottanut että joku myeloomaa sairastava kirjoittelee.Minä sairastuin 2002 keväällä, jouduin sairaalaan mahakipujen takia tulehdusarvot olivat korkeat ja olin sairaalassa kaksi viikkoa . Aikansa tutkivat ja löysivät myelooman.Muita oireita ei sitten näinä vuosina ole ollutkaan.Viime vuonna syyskuussa veriarvot oli sellaiset että hoidot oli aika aloittaa, ensin annettiin jättiannos kortisonia 4 päivän aikana kuukaudessa ja söin talidomia 100mg iltaisin 3 kuukautta.Nyt vaihdettiin vad-hoitoihin tammikuussa ja olen voinut aika hyvin ei ole ollut pahoinvointia ollenkaan mitä nyt kortisoni aiheuttaa sellaista öklöä oloa jonkin aikaa.Minä olen myös menossa kantasolusiirtoon omista soluista kun päästään hoitevasteeseen paraproteinit ovat jo 27.2 mitä ne oli sinulla kun hoidot aloitettiin ja mikä on normaali arvo?Oliko rankkaa kun olit kantasolusiirrossa, lähtiko sinulla hiukset ensimmäisen vad hoidon aikana ,minullahan nuo jo irtoilee peruukki on jo kyllä hankinnassa.Entä oliko sinulla ummetusta hoitojen aikana ,minä olen sen kanssa ihan helisemässä toivottavasti jollain oisi hyvä lääke tai joku siihen, joka auttaisi. Tulipahan kysymyksia toivottavasti jaksat vastata. Ps. minäkin olen monesti kaivannut vertaisihmistä.Hyvää vointia
Terv. Iitsu kirjoitellaan
- MyeloomaSelina
- Re: Myeloomaiitsu
- Re: MyeloomaSelina
- Re: MyeloomaPeppiina
- Re: MyeloomaPeppiina