Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Myelooma

Minä en ole ollut töissä siitä kun sairaus todettiin, kuntoutustuella tällä hetkellä. Minulla on joka paikassa niitä luustosyöpymiä. En paljoa jaksa lenkkeillä, päivittäin kyllä pieniä matkoja. Kun kantasolut kerättiin siinä meni päivä ja viikoksi kotiin, sitten oli kolmen viikon reissu, kun ne laitettiin takaisin. Kaikki meni hyvin, vaikka oma usko oli loppua.Minulla on näköjään juuri päinvastoin tuo kontrolli käynti historia. Samoin mieheni eläkkeellä ja shokki oli kaikille tämä sairastumiseni. Nyt tilanne on jo tasaantunut ja iloisesti päivästä toiseen mennään.
Kelit olis hyvä hiihdellä, vaan on niin kauan siitä kun hiihdin , etten uskalla enää aloittaa. Luut huolettaa jos kaatuu, ja tällä harjoituksella tasainenkin on vaarallista.(en ole milloinkaan tykännyt hiihtämisestä)
Vierailin äsken myelooma lääkäri sivuilla ja kovin oli lyhyt ennuste lähes kaikille. Se tuntuu pahalle, vaikka kenenkään päiviä ei etukäteen tiedä, niin se pelko tulee kun on käynnit kokeissa, joko nyt?
Montako VAD hoitoa tulet saamaan? Onko mietitty sitä toista kantasolusiirtoa joka Meilahdessa tehdään siis joltain toiselta ihmiseltä näitä terveitä soluja sinulle?
Minulla on jo katsottu sekin mahdollisuus, vaan se on todella rankka juttu. Olisiko mahdollista ihan kahden keskinen postailu, itse en kyllä vielä osaa näiltä sivuilta lähettää ihan suoraan sinulle, vaan vastata varmasti osaisin. Selina
Selina | 27.1.2007 klo 12:38:12