Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Kivessyöpä ja BEP
moro!kiitos vinkistä. pitää huomenna kipasta apteekkiin. primperania otin ekalla viikolla, mut ei tuntunu auttavan. nyt onneks jo helpottanu tuo paha olo vähemmäksi. sain toista (en muista nimeä) pahoinvointilääkettä suoraan suoneen ekan viikon perjantaina ja nyt välitiputuksessa eilen, niin se on kyllä auttanu pahaan oloon, pitäs vaikuttaa 5vrk. eilen kun oli välitiputus, niin illalla oli muutaman tunnin olo kuin haminankaupungissa. kuumetta ei noussu, mut olo oli ihan sekava... joka paikkaa särki. aamulla taas olo melkeen kuin ei ois koskaan mitään sytoja saanukaan :) huomenna on sit varmaan se huono päivä...
juu en mie töissä ole, mut tarkotin että ei oo osastolla tarvinnu olla. ei pystys oikein töitä tekemään. viikonloppuna jo säikytteli, että lähteekö tukka, mut liekö johtunu siitä, kun oli pipo koko päivän päässä :D
ootko huomannu mielialassa esim normalia kovampaa ärtymystä?
itse huomasin ainakin maanantaina olin niin hermona, että ei mitään järkeä. eikä oo mulle normaalia...
- Kivessyöpä ja BEPVajavainen
- Re: Kivessyöpä ja BEPnuppu84
- Re: Kivessyöpä ja BEPVajavainen
- Re: Kivessyöpä ja BEPnuppu84
- Re: Kivessyöpä ja BEPÄiti Tampereelta