Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Kivessyöpä ja BEP
moro!nyt alkaa jo vähän päästä voiton puolelle. loppuviikosta oli välillä todella väsynyt olo. ei jaksanu enää oikein sängystä nousta, mikä ei todellakaan ole normaalia mulle, toisaalta ihan kiva kun on ensimmäisen kerran saanu jopa päivällä nukuttua :) tänään ois verikokeet ja huomenna välitiputus. seuraavalla viikolla ois taas yhtenä päivänä ja sit ois taas se viikon tiputus jne.. onneks minun ei ole tarvinnu olla saikulla kuin aina aamusta se mikä aika nyt on aina menny tiputuksissa. asun niin lähellä sairaalaa :) mulla kans tuntu että tuo maha ei toimi kunnolla, mut ei ole vielä tarvinnu ottaa lääkkeitä siihen, tuntuu vaan että ois nielly ilmapallon. kaikkein eniten ottaa päähän tuo jaksamattomuus ja kun se tulee vielä aina niin yks kaks, saattaa olo muuttua ihan hetkessä laidasta laitaan.
- Kivessyöpä ja BEPVajavainen
- Re: Kivessyöpä ja BEPnuppu84
- Re: Kivessyöpä ja BEPVajavainen
- Re: Kivessyöpä ja BEPnuppu84
- Re: Kivessyöpä ja BEPÄiti Tampereelta