Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

ristiinax

vielä alkuperäiseen viestiin:

ainoon mitä voisin sanoo vinkiksi tohon hyväksymiseen et kannattaa puhuu siitä niin paljon ja kaikille jotka vaan jaksavat kuunnella. :) tai no ei välttis toimi kaikilla, mulla kyllä ainakin. varsinkin kun saa jutella hoitajien kanssa, ne tekee töitä sen parissa.ja tietty olen elämäni velkaa läheisille.

mulla joku aina tulee mukaan sinne hoitoon, eli jos vaan jonkun saat sinne niin sekin on kivaa ajankulua. vissiin sunkin hoidot kestävät sen ainakin 6tuntia..

mä olen kyllä muutenkin heittäytynyt ihan potilaaksi, (millä on huonot ja hyvät puolet) oon ollu saikulla koko ajan ja tehnyt ihan mitä lystää ja vapaasti laiskotellut. olen hoitojen jälkeen mennyt tuttavaperheen luokse tai oman perheen luokse hoitoon n.vk:ksi. tietysti niin, sulla on koira josta on pidettävä huoli, mutta sekin on kyllä sit toisaalta hyvä et on joku jonka takia pitää pitää pää kylmänä. välillä itsekkin miettinyt et olisipa joku jonka takia olisi pakko nousta haukkaamaan raitista ilmaa. joskus saatan väsyneenä jäädä kotio 3:kin päiväksi, siivouksesta puhumattakaan. (tsiiih)

koita jaksaa, kerron mielelläni lisää, jos on jotai mieltä askarruttavia asioita.
Ronja Ryövärintytär | 5.1.2009 klo 07:10:51