Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: hyväksy ?

Valitettavasti minä en kuulu niihin jotka parantuivat, vaan minun tautini on nykyään krooninen, käyn tälläkin hetkellä hoidoissa. En ole enää laskuissa mukana paljonko olen erilaisia sytoja vuosien varrella saanut,mutta on minulla ollut useita hoidottomia jaksojakin, viimeksi juuri ennen nykyisiä hoitoja n. vuosi.
Sinä olet vielä siinä tilanteessa että sinulla on hyvä mahdollisuus parantua kokonaan ja siihen tietysti kannattaa uskoakin. Sinulla on takana iso leikkaus ja kun siihen annetaan vielä noita hoitoja päälle voi haavan parantuminen viedä aikaa. Kurja juttu tietysti että loukkasit vielä kätesikin, varmasti leikkauksesta toipuminenkin olisi riittänyt, mutta näitähän ei voi valita. Toivottavasti olet kuitenkin paraantumaan päin, toki ne hoidot pitävät yleiskunnon heikohkona, mutta kannattaa hyödyntää aina ne hyvät ajat hoitojen välissä, ulkoilla ja kerätä voimia taas seuraavaan hoitoon.
Tsemppiä, voimia ja uskoa huomiseen!
toiveikas | 30.12.2008 klo 21:40:46