Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Leukemia AML
Hei!EN ole nyt uudistusten jälkeen käynyt suvustoilla mutta luin viestisi ja vastauksetkin.Kyllä jokaisella kokemukset ovat erilaisia vaikka hoidot ovat suht samanlaisia , vaikka iäkkäämmille tehdään mahdollisia kevennyksiä ja lyhennyksiä niinkuin itseni kohdalla.Sairastuin syksyllä 2000 ja olin miltei seuraavan puolivuotta sairaalassa. Hoitoja sain viisi kertaa ,kun ensimmäisen hoidon jälkeen remissio oli kiikunkaakun. Kaksi viimeistä hoitoa lyhennettiin ja kevennettiin , minulla kun oli kovia kuumeilujaksoja hoitojen aikaan , silloin matalasoluvaiheessa. Vuosi siinä meni ja vieläkin on seurannat 3kk välein. Aikoinani pääsin selvyyteen sairaudestani melko pian , nielutulehduksen takia aikoivat ottaa osastolle kun antibiootit eivät tehonneet ja siitä n.6 tunnin päästä olin jo yliopistollisessa sairaalassa ja seuraavana päivänä luuydinnäytteen jälkeen aloitettiin jo hoidot.
Jokaisella on erilaista niin henkisesti kuin fyysisesti, mutta kun jaksaa uskoa huomiseen ja tulevaisuuteen ja hakee apua ammatti-ihmisiltä jos huomaa omien voimien vähenevän .
Kaikkea hyvää teille eteenkin päin.
- Leukemia AMLOtus-80
- Re: Leukemia AMLtuikku
- Re: Leukemia AMLOtus-80
- Re: Leukemia AMLtuikku
- Re: Leukemia AMLkesäksi kotiin?
- Re: Leukemia AMLTuomas
- Re: Leukemia AMLäippä
- Re: Leukemia AMLLindus