Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Isällä ja äidillä syöpä...

Näin kävi heille, molemmat 60- vuotiaita ja samoihin aikoihin syöpä todettiin.

Toivoisin tätä kautta saavani keskustelukavereita ihmisistä,joiden äiti tai isä,tai muu läheinen on sairastunut.

Äidillä todetiin kasvain kohdussa,joka leikattiin ja nyt saa sytostaattihoitoa kerran viikossa. Isällä taas eturauhassyöpä ja mahdollisesti myös luuytimessä. (Siitä saa tiedon tällä vkolla)
Itse olen toivekkain mielin molempien parantumisesta ja suren vasta kun siihen on aihetta. Sitten kun kaikki voitava on tehty ja ennuste huono jne. Omat vanhemmat ovat ottaneet asian ihan rauhallisesti. Voihan olla, että sisällä myllertää,mutta sitä ei käytöksestä tai mistään huomaa.
Me ollaan jatkettu iloisin mielin, niin kuin ennenkin,iltaisin nukkumaan käydessä tulee kyllä surullinen mieli...

Olkaa kilttejä ja kirjoittakaa mulle,jos samantapaista olette kokeneet tai käytte läpi tällä hetkellä.
Dina | 8.10.2007 klo 16:36:48