Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Ero

Hei,

Miehelläni on pahanlaatuinen aivokasvain, löydettiin reilu vuosi sitten. Hänet on leikattu ja sädetetty. Nyt eletään seurantavaihetta ja toivotaan hoitojen tepsivän/pitävän kasvaimen poissa. Nyt mieheni kuitenkin haluaa asumuseroon, eikä halua asiasta edes neuvotella. Minulle mieheni on tärkeä ja en ymmärrä hänen haluaan tähän ratkaisuun. Meillä ei ole lapsia ja se on ollut meille suuri suru tämän mieheni sairauden lisäksi. Hän vain sanoo tarvitsevansa lisää tilaa itselleen ja siksi hän haluaa muuttaa omilleen. Tämä on minulle todella raskasta, koska hän on minulle todella tärkeä. Onhan meillä ollut raskaita aikoja (kaikenlaisia vastoinkäymisiä yms), mutta olisin toivonut, että selviäisimme niistä yhdessä. Nyt, kun hän muuttaa erilleen, niin on jatkuva huoli hänen voinnistaan. Aina, kun luulee, ettei elämä voi muuttua raskaammaksi, niin se muuttuu...
Miiru | 13.1.2007 klo 14:19:27
  • EroMiiru
    13.1.2007 klo 14:19
    • Re: Ero
      Tuntematon uhka
      13.1.2007 klo 16:55
      Tuntematon uhka
      13.1.2007 klo 17:20
      rakkausvoittaa(ko)
      4.2.2007 klo 19:51