Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Äiti huonossa kunnossa

Äitini on sairastanut syöpää kohta viisi vuotta ja viimeisen puolen vuoden aikana on mennyt tosi huonoon kuntoon. Hän on vasta 67 vuotias, mutta tuntuu kuin olisi vanhentunut 20 vuotta muutamassa kuukaudessa.

Koitan tukea häntä ja isääni parhaan kykyni mukaan, vaikka omat voimat tuntuvat nyt loppuvan kesken. Olen 7kk raskaana ja jaloissa pyörii vilkas 3 vuotias, joiden takia yritän jaksaa murtumatta eteenpäin, mutta en tiedä kuinka kauan itse jaksan.

Onko jollain vastaavanlaisia kokemuksia tai vinkkejä mistä saisi voimaa?

Tuntuu, että veljeni jatkaa elämää entiseen malliinsa, vie lastaan jatkuvasti hoitoon isälleni, vaikka äidissä on mielestäni tarpeeksi hoidettavaa. Välillä jopa on käynyt niin, että äitini on pitänyt viedä sairaalaan ja minä olen sitten oman lapseni ja ison mahani kanssa hoitanut veljeni lasta....

Illat menee nykyisin itkiessä, surusta, väsymyksestä ja jotenkin tuntuu todella synkältä kaikki.
Kuulilja | 7.1.2010 klo 23:36:45