Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Mieheni syöpä uusiutui
Tässä tarinani:Mieheltäni löydettiin 1,5 vuotta sitten erittäin harvinainen syöpä, jota ei voitu Suomessa hoitaa. Siis ulkomaille leikkaukseen ja minä mukaan viikoksi, jonka jälkeen appivanhempani olivat siellä hänen tukenaan pari viikkoa. Suuresta leikkauksesta toipuminen vei noin puoli vuotta, jonka jälkeen muutama kuukausi "hiljaiseloa" ja sitten toinen leikkaus (taas ulkomailla). Toipuminen oli tuskaista, mutta mieheni todettiin sen jälkeen "puhtaaksi". Tänään putosi pommi niskaan...SE on uusiutunut. Ja näin ei pitänyt käydä. Jatkosta ei vielä tiedetä...
Takanamme on 20 erittäin onnellista ja antoisaa vuotta aviossa. Mieheni on ollut minulle se elämäni suuri rakkaus ja minä olen ollut samoin hänelle. Meillä ei ole lapsia, jotka pitäisivät toivoa ja elämänhalua yllä. En kyllä kohta enää tiedä, miten tulen kestämään ja jaksamaan tulevassa. On vaikeaa edes ajatella tulevaisuutta ilman häntä. Ymmärrän kyllä, ettei vielä voi luovuttaa, mutta pahat on tuntemukset tulevaisuuden suhteen. Puhumme kyllä hänen sairaudestaan paljon ja yritämme tukea toinen toisiamme mahdollisimman paljon.
Kuinka te olette jaksaneet pitää toivoa yllä ja tukea läheistänne?
- Mieheni syöpä uusiutuiHille
- Re: Mieheni syöpä uusiutuipolulla
- Re: Mieheni syöpä uusiutuivompatti
- Re: Mieheni syöpä uusiutuivompatti