Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Uusi kierros alkaa...
Kiitos kaikille jotka olette kirjoittaneet, on mukava tietää ettei ole yksin ja että on muitakin jotka tietää miltä minusta tuntuu.Äidin hoidot ovat alkaneet ja kunto on heikentynyt huomattavasti, koska hoidot ovat nyt oisella kerralla niin rankkoja kun vaan pystyy antamaan. Äiti oli ensimmäisellä hoitojaksolla kolme päivää ylimääräistä, koska sytostaatti ei meinannut ollenkaan poistua elimistöstä. Kahden päivän kotona olon jälkeen hän joutui takaisin sairaalaan, koska meni niin heikkoon kuntoon. Nyt äiti on kotona ja eilen jaksoi tehdä jo pienen lenkinkin ulkona. Hiukset ovat alkaneet lähteä ja keskiviikkona mennään ostamaan uutta peruukkia (onneksi äiti ei kauhean raskaasti ota hiusten lähtöä, itselleni olisi varmasti kovempi paikka).
Itse olen jaksanut yllättävän hyvin. Olen antanut itselleni luvan olla ajattelematta äitiä koko ajan ja opiskelu ja ystävät saavat ajatukset välillä muualle. Joulua kovasti odotellaan kun se on meidän perheelle aina ollut tärkeä. Mutta taustalla on se hirvittävä peikko, että tämä joulu voi olla meidän viimeinen äidin kanssa...
Hyvää jatkoa kaikille, tuntui taas ihan hyvältä kun sai kirjoittaa tänne ajatuksiaan. Jaksakaa surujenne kanssa ja ilmankin välillä ! :)
Anna
- Uusi kierros alkaa...Anna82
- Re: Uusi kierros alkaa...AnniKani
- Re: Uusi kierros alkaa...Anna82