Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Uusi kierros alkaa...
hei kaikille!Niin inhottavalta kun se tuntuukin sanoa niin ompa ihanaa, että täällä on muitakin ikävän kohtalon tovereita. Itselläni on sellainen tilanne, että sedälläni on melanoomasta levinnyt syöpä päähän ja tasan kuukausi sitten saimme kuulla, että mitään ei ole tehtävissä, sillä kasvaimet ovat lähteneet räjähdysmäisesti kasvamaan. Olen erittäin läheinen setäni kanssa ja pidänkin häntä lähinnä toisena isänäni.
Olen jotenkin tähän päivään asti pitänyt itseni kasassa ja hoitanut työni, opintoni ja muut velvollisuuteni sekä auttanut yksinelävää setääni. Olen kai osaltani pakoillut setäni tilanteen ajattelemista jatkuvaan kiireeseen ja työn tekoon, mutta tänään sitten romahdin.
Setäni siirrettiin viikko sitten Terhoon ja hänen tilansa onkin mennyt muutamassa viikossa todella huonoon jamaan. Epäilen, ettei hän ole enää elävien kirjoissa kauaa. Tuntuu todella pahalta, väärältä ja syylliseltä. Tämä on ensimmäinen kerta kun joku läheiseni on kuolemassa, joten aikamoista tutustumista itteensäkin ja omiin tunteisiinsa/ajatuksiinsa tässä on saanut harjoittaa.
Kumpa jaksaisi olla sedän tukena loppuun asti. Tänään tilanne meni siihen, että setäni ja serkkuni saivat lohdutella mua, joka tuntui auttamatta väärältä.
Voimia kaikille, jotka olette samassa tilanteessa,
Leni
- Uusi kierros alkaa...Anna82
- Re: Uusi kierros alkaa...AnniKani
- Re: Uusi kierros alkaa...leni