Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Äidillä peräsuolensyöpä, maailma romahtaa
HeiOlen erittäin pahoillani äitisi tilanteesta :-(. Älä kuitenkaan menetä toivoasi, sillä hoitoja on kuitenkin olemassa.
Ja toivottavasti saisit nukuttua, koska unettomuus on todella haitallista. Minä sain lääkäriltä nukahtamispillereitä, jotka auttoivat pahimpina hetkinä. Niistä voisi olla sinullekin apua?
Elämä ei totisesti ole ollut mikään reilukerho sinunkaan kohdallasi :-(. Minun kohdallani sen tosiasian kohtaaminen on ollut todella raskasta. Pyrin kuitenkin tiedostamaan ja jankuttamaan itselleni, että en tuhlaisi energiaa miettien asioita, joihin en pysty vaikuttamaan. Yksi sellainen asia on se tosiasia, että on hyvinkin mahdollista, että äidin syöpä uusii/leviää. En pidä päätäni ns. puskassa, mutta toisaalta yritän olla murehtimatta asiaa. Sen verran on kuitenkin tullut jo murehdittua, että nyt ainakin tuntuu siltä, että ei kapasiteetti enää kestäisi. Tuntuu, että ilman jotain konkreettista apua, tarvitsisin minäkin varmaan jonkinlaista hoitoa :-(.
Oletko puhunut jonkun hoitavan tahon kanssa omasta jaksamisestasi? Suosittelisin ihan näin maallikkona, että kävisit hakemassa apua myös itsellesi?
Toivotan sinulle mielenrauhaa ja toivon hartaasti, että äitisi saa hoidoista toivottua tulosta. Kirjoitellaan! Minua tämä ainakin auttaa, kun saa vapaasti kertoa tuntemuksiaan tämän vaikean sairauden syövereissä.
- Äidillä peräsuolensyöpä, maailma romahtaaAinoa lapsi30+
- Re: Äidillä peräsuolensyöpä, maailma romahtaaAinoa lapsi30+