Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Äidillä peräsuolensyöpä, maailma romahtaa

Hei

Kiitos neuvoistasi ja halauksista :-). Niitä todellakin tarvitaan!
Tuntuu kuin olisi astunut johonkin täysin arvaamattomaan maailmaan tämän sairauden myötä. Jotkut kaverini ovat suorastaan kavahtaneet, kun olen asiasta kertonut ja kai "pelkäävät", että alan asiasta puhua. Olen varma, että kukaan ei tee sitä tietoisesti vaan siksi, että syövällä on jo sanana niin suuri synkkä lataus, että ihmiset siihen reagoivat ennalta-arvaamattomasti.
Ja masennus kyllä on jo seuralaisena. Ei jaksa aamulla nousta sängystä (olen lomalla) ja mitään ei huvita tehdä. Juttelen ja näenkin äitini kanssa nyt päivittäin ja yritän tsempata kaiken jäljellä olevan energiani, että en häntä lisää rasittaisi. Lapseni varmaan kärsivät tästä tilanteesta myös vaikka he eivät sitä ilmaise suoraan. Ja siitä on kauhean huono omatunto kokoajan. Olen kuin jossakin syöksykierteessä, josta ei ole ulospääsyä.
Ainoa lapsi30+ | 29.12.2009 klo 13:26:36