Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Huoli äidistä:(

otan osaa äitisi menetyksen vuoksi:(((

äidillä on ikää 63v.<3 hällä oli ennen syöpien toteamista vuosia avanneletku käytössä (uloste kun ei tullut normaalilla tavalla).silloin kun sitä letkua vaihdeltiin,lääkärissä ihmettelivät miten se on niin tiukalla ja riuhtasivat sitä irti. eivät tienneet että syöpäkasvain oli kasvanut siihen kiinni.mutta eihän asiaa silloin tietenkään alettu tutkimaan:(

äiti on sairastanut jollain tapaa koko ikäni (olen 29v) ja tuntuu kovin kohtuuttomalta että äiti joutuu kärsimään NIIN paljon:(( ja joutunut kokemaan ala-arvoista kohtelua.anestesia lääkäri oli esim. tosi ilkeä äidille,kun äidillä jouduttiin laittamaan kaulaan kanyyli (muihin suoniin ei onnistunut) josta saatiin verinäytteet ja tiputukset yms.,oli tosi kovakourainen:( muutenkin tosi arka paikka laittaa kanyylia.ja toisella kertaa jätettiin tutkimusten jälkeen yksin petiin makaamaan sairaalan pohjakerrokseen tutkimusten jälkeen,vaikka äidillä on diabetes ja tarvitsi silloin happipulloa.tutkimukset ja yksin jättäminen kesti monta tuntia,joten äidillä meni verensokerit alas ja happipullosta alkoi happi loppua. lääkäri oli sitä ennen katsonut koneelta tuloksia ja huikannut opiskelijalle "taas menetetään yksi ihmishenki" :O tosiasiassa,tutkimustentuloksissa oli kaikki ok. eli oli vain pelottelua..

ei mun vanhemmat taida oikein jaksaa lähteä taistelemaa ts. tekemään valitusta sairaalaan. he ovat aika loppu:( tottahan minä autan minkä omalta perheeltäni pystyn ja jaksann,mutta yksin en voi.

kiitos Sinulle!<3
Hennarii80 | 6.10.2010 klo 15:33:51