Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Miten auttaa miestä?

Täytyy kyllä nostaa hattua sinulle irkku65, jos pystyt ottamaan kaiken vastaan ilman, että menetät itse hermojasi.
Itsellänikään ei ole ongelma, että en voisi tinkiä omista tekemisistäni, mutta kun tuntuu, että mieheni haluaa itse "hivuttautua" vähitellen vaan etäämmäksi minusta. Hänellä kuitenkin on mahdollisuus jopa parantua koko taudista, mutta hoidot toki raskaita ja kaikkien läheisten tuki varmasti tarpeen, mutta kun en ole keksinyt vielä miten pystyisin tukemaan, kun haluaa omien pelkojensa keskellä uskoa, että kaikki on vain häntä vastaan.
Yritän pitää suuni kiinni seuraavalla kerralla, kun saan taas kuulla kuinka on minun syytäni. Ehkä vielä joskus siinä onnistun, vaikka ei se helppoa ole, vaikka syyn haukkumiseen tietääkin.
Sekava selitys tuli, mutta niin on kirjoittajan pääkin sekaisin.
Voimia teille ja kiva kuulla (vaikka kenellekään ei samaa toivoisi), että en ole ainoa tämän ongelman kanssa painiva.
äpyli | 18.8.2009 klo 19:46:01